dinsdag 16 oktober 2007

Oetsie, Koetsie? David Alexander!


En ineens wist ik het. Waar ken ik die naam toch van?

“Bij het grondig doorlezen, enkele maanden geleden, van een internet-forum over
intelligent ontwerp, kreeg ik een ongewone bijdrage onder ogen van David Alexander
met als titel: ‘Is schoonheid niet meer dan Darwins boze droom?’ Daarin schrijft hij:


hij? Hij? HIJ! Natuurlijk! Wij kennen hem allemaal! Onze Koets, Koetsie,
onze man Down Under. Want wat valt er op na te slaan in onze statuten?


34.530 Oprichting

Heden, de eerste april negentienhonderd twee en negentig,
verschenen voor mij, Mr Wouter Maria Steins Bisschop, ----
notaris ter standplaats Naarden: -------------------------
1. De heer Feike Gijsbertus [nr 29], vennootschapsdirec- -
.
.
4. De Heer David Alexander Koetsier, student, wonende te -
3811 CA Amersfoort, Krommestraat 17A, volgens zijn ----
verklaring geboren te Amsterdam op achttien november --
negentienhonderd zeventig, ongehuwd; ------------------
5. De Heer Paul etc etc

Die Koets toch; onwetend op de SOP-site geciteerd worden,
onder zijn alter ego, David Alexander!

.

1 opmerking:

lr zei

Het is werkelijk ongelooflijk, maar je hebt gelijk Gert. Er bestaat echt een relatie tussen Koets en intelligent design.

Ik vroeg me al een tijd af wat nou de betekenis was van het artikel. Nu begrijp ik dat mijn vriend 16 hiermee na onze dramatische verlieswedstrijd een subtiele poging doet om de verloren zoon terug te halen.

Met Koets erbij was het heel anders gelopen. Koets kom terug. We hebben je nodig.

by TemplatesForYou-TFY
SoSuechtig, Burajiru