zondag 17 december 2006

Magistraal

Helden, mag ik jullie hierbij van harte feliciteren met de ongelooflijke en misschien zelfs onmogelijke prestatie die jullie gisteren hebben geleverd!

Uit groot respect voor jullie zal ik de rest van het seizoen teamcaptain zijn. Uit groot respect voor Peuk stel ik voor dat we bord 2 de resterende wedstrijden leeg laten.

Verder wil ik Botje bedanken voor de verhelderende uitleg over een aantal zaken in zijn mailtje. Helaas kan ik nu vanwege elkaar doorkruisende inpak- en uitpakwerkzaamheden niet overal op ingaan maar ik wil wel benadrukken dat het plaatsen van een artikel echt heel eenvoudig is, zie daarvoor mijn mailtjes.

Overigens wil ik graag wil ik het stokje overnemen van mijn vriend Jeroen (16). Hierbij mijn opstellingsadvies voor al de volgende ronden:

1: Gert
2: leeg
3: Dinand
4: Jeroen
5: Anatoly
6: Botje
7: Johan
8: Michiel

Geen opmerkingen:

by TemplatesForYou-TFY
SoSuechtig, Burajiru