zondag 16 september 2007

Li Li Li Li Li Li Li Li Li Li Li Li (!)

Schaakvrienden,

Omdat ik gisteren zo genoten heb van de definitieve bevestiging van het enorme talent van Li, hierbij een linkje naar de ode die Tenacious D enkele jaren geleden aan hem brachten. Die jongens hadden het dus toch niet zo slecht gezien!

http://www.youtube.com/watch?v=t5xehYVnsnY

Omdat ze door misbruik van diverse soorten soft- en harddrugs inmiddels in een volstrekt onbegrijpelijke privéwereld waren beland, compleet met een eigen taalgebruik en dictie, ben ik zo vrij geweest de moeilijk verstaanbare, doch daardoor niet minder veelzeggende songtekst mee te sturen. Hier komt-ie:


Li - Tenacious D

Li, Li, Li, Li,
Li Li Li Li Li Li Li Li Li,
We're talkin' fuckin' Li.
I had a friend named Li,
He cast a spell a spell on me.
If me and Li and KG could be three,
Flyin' free Tenacious Li,
Skinny-dippin' in a sea of Li,
I'd propose on bended knee
To Li Li Li, Li Li Li,
Li Li,
Li Li Li, Li Li Li,
Li Li,
Le-Lut-Le-Le-Le-Li Li Li,
Le-Lut-Le-Le-Le-Li Li,
If me, and Li, and KG, (that's me)
Could be three, (could be three)
Plant a tree, (plant a tree)
Just for Li, (just for Li)
Just for Li, (Li)
Just for Li!
Li, Li, Li: [repeat 16 times]
Liii, Liii, Liii:
LI!


Mooi hé?

Michiel

1 opmerking:

by TemplatesForYou-TFY
SoSuechtig, Burajiru